torsdag 14 december 2017

Uppgifter torsdag

Hej

Jag är sjuk idag torsdag så ni kommer eventuellt få arbeta på egen hand om det inte dyker upp vikarie.

Åttor:
Ni jobbar med er poster eller film. Gör klart idag. I planeringen för området "kraft och rörelse" står det vad ni ska ta med i er presentation, frågorna som avslutade båda undersökningarna är en bra hjälp för vad ni ska ta upp i era slutsatser. Jag är förmodligen på plats imorgon och kan hjälpa er under elevens vals första timme om ni inte hinner klart idag.

Sjuor: Ni arbetar med astronomi, sidorna i boken och frågorna som hörde till. Kom ihåg att ni gärna får ställa frågor här: https://padlet.com/koufeboufe/los7g4hyyecf Så svarar jag på måndag.
Om jag bad dig träna mer på kemins begrepp efter kemiprovet och du har tänkt att redovisa det kan du låna en kemibok om du vill. På tisdag har vi resttid - sista chansen då för denna termin! Jag finns förmodligen på plats under elevens val på fredag, kom och fråga mig då om du vill ha hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar